Hvordan ændrer jeg i mit QuickPOS abonnement

Du kan ændre dit abonnement. Ønsker du at opgradere til flere enheder, nedgradere til færre enheder eller sætte dit abonnement på pause, så gøres det via backoffice

For at ændre dit abonnement, skal du logge ind via backoffice. Gå herefter til indstillinger og klik på "abonnementer". Du kan logge ind direkte via dette link.

 

Når du er logget ind vil du se et skærmbillede, der svarer til dette:

 

Herfra kan du op- og nedskalere dine abonnementer samt tilføje nye eller fjerne dem du ikke bruger. Husk at trykke "gem" når du har lavet nogle ændringer.

 

Hvis du vælger at sætte dit abonnement på pause, vil du ikke længere have adgang til at bruge systemet, og du vil ikke have adgang til andre sider på backoffice, end abonnementssiden. Den vil i dette tilfælde se cirka sådan ud:

 

Når du er klar til at genoptage dit abonnement, så klikker du blot "genoptag abonnement" og du vil med det samme få fuld adgang til at bruge systemet igen.