Hvordan finder jeg mine fakturaer fra QuickOrder?

Jeg er blevet trukket for mit månedlige abonnement, men har ikke modtaget min kvittering på email - hvad gør jeg? Sådan finder du din kvittering / faktura for betaling af hardware og QuickOrder abonnementer

Find dine gamle kvitteringer i vores produkter;

- QuickPOS

- QuickManager

- Seater

- QuickOrder takeaway

Find faktura i QuickPOS

Step 1) 

Login i backoffice på din konto via https://app.quickorder.dk/

 

Step 2)

Gå under "indstillinger" --> "abonnementer" som anvist herunder:

 

Step 3) 

Under "Betalingshistorik" kan du finde, se og downloade fakturaer for betaling af QuickOrder.

 

Kan du stadig ikke finde din faktura?
Så kan det være fordi vi har trukket den på en anden betalingskonto i vores system, end den som vi trækker dit månedlige abonnement over. Hvis du mener at vi har trukket nogle penge, som du ikke kan finde faktura på, så bedes du ringe på vores support (7199 2624) og oplyse herom. Så kan vi sende dig fakturaen manuelt på mail.

 

Find faktura i QuickManager

Step 1) 

Login i backoffice på din konto via https://app.quickmanager.io/

 

Step 2)

Gå under "indstillinger" --> "abonnementer" som anvist herunder:

 

Step 3) 

Under "Betalingshistorik" kan du finde, se og downloade fakturaer for betaling af QuickOrder.

 

Kan du stadig ikke finde din faktura?

Så kan det være fordi vi har trukket den på en anden betalingskonto i vores system, end den som vi trækker dit månedlige abonnement over. Hvis du mener at vi har trukket nogle penge, som du ikke kan finde faktura på, så bedes du ringe på vores support (7199 2624) og oplyse herom. Så kan vi sende dig fakturaen manuelt på mail.

 

Find faktura i Seater

Step 1) 

Login i backoffice på din konto via https://app.seater.dk/

 

Step 2)

Gå under "indstillinger" --> "abonnementer" som anvist herunder:

 

Step 3) 

Under "Betalingshistorik" kan du finde, se og downloade fakturaer for betaling af QuickOrder.

 

Kan du stadig ikke finde din faktura?

Så kan det være fordi vi har trukket den på en anden betalingskonto i vores system, end den som vi trækker dit månedlige abonnement over. Hvis du mener at vi har trukket nogle penge, som du ikke kan finde faktura på, så bedes du ringe på vores support (7199 2624) og oplyse herom. Så kan vi sende dig fakturaen manuelt på mail.