Support

Supportmodulet hjælper os med at fejlfinde hurtigst muligt i tilfælde af tekniske problemer.

Tryk på Moduler i venstre menu.
Tryk på Support.

Se typiske spørgsmål

Tryk på Se typiske spørgsmål for at åbne vores FAQ, hvor du kan finde vejledning til alle QuickPOS funktionerne.

Gratis support

Her er vores kontaktinfo, så du altid har dem ved hånden, hvis der opstår problemer. Vi yder altid gratis support og rådgivning mellem kl. 09:00 - 17:00. Efter kl. 17:00 kan du stadig ringe til vores hotline, hvis du har tekniske problemer.

Luk appen

Opstår der problemer, kan det nogle gange virke at lukke appen og åbne den igen.

Socket

Denne funktion skal kun benyttes, hvis du har fået klare instrukser om det fra QuickOrder.
Ved at trykke på Genforbind, opretter iPad'en ny forbindelse til vores interne system.

Bonprinter status

Her ser du om dine printere er forbundet eller frakoblet. Hvis en af dine printere ikke virker, er det her du skal tjekke først.

Upload data

Denne funktion skal kun benyttes, hvis du har fået klare instrukser om det fra QuickOrder. 

Upload data benyttes til teknisk support, så QuickOrder kan se den data der er på dit system.